Supervízor Helpdesk support centra

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): 2 100 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou Supervízora je organizovať a riadiť prevádzku helpdesk centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.

Zodpovednosti
- Riadi a monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov spoločnosti
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín helpdesk centra v požadovanej kvalite a rozsahu
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod prevádzky Helpdesk Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Preberá hovory zákazníkov alebo činnosti, ktoré operátori nedokážu riešiť
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov helpdesk centra
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov
- Koučuje a rozvíja podriadených zamestnancov – agentov, senior agentov, koučov v súlade s potrebami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie: SŠ alebo VŠ
- Skúsenosti s priamym riadením ľudí a vedením tímu
- Skúsenosti s poskytovaním zákazníckej podpory užívateľom IT systémov/aplikácií
- Skúsenosti v oblasti Continuous Improvement, manažmentu, motivácie zamestnancov
- Znalosť anglického jazyka na aktívnej komunikačnej úrovni

Špeciálne zručnosti :
- manažérske zručnosti, organizačné zručnosti
- koncepčné, analytické myslenie a strategické myslenie
- rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- schopnosť riešiť konflikty
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti

Práca s PC
- užívateľská úroveň – MS Office, Internet, Outlook

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4344499  Dátum zverejnenia: 10.10.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac