Business analyst (zdravotníctvo)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 400 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Business Analytika, ktorý bude participovať na novom projekte rozbiehajúcej sa nemocnice. Nutné sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti zdravotníctva, práca s nemocničným alebo ambulantným informačným systémom (napr. PROMIS, STAPRO, MEDIFLOW)

- komunikácia s užívateľmi a dodávateľmi
- analýza biznis požiadaviek na zmenu, resp. úpravu existujúcich informačných systémov
- analýza možných dopadov požadovaných zmien na existujúce informačné systémy
- navrhovanie úprav a podnety na zlepšenie funkčnosti systémov
- užívateľské testovanie zmien s cieľom udržania vysokej úrovne užívateľského komfortu a dodržanie rýchlej úpravy a opravy (za čo najkratšiu dobu)
- vypracovávanie dokumentácie, a jej úprava a aktualizácia podľa zmien vo funkcionalite (dodržiavať jej zrozumiteľnosť a prehľadnosť pre ostatných kolegov)
- zaškoľovanie užívateľov (zdravotníckych pracovníkov)
- účasť na celofiremných projektoch v oblasti rozvoja nemocničných a ambulantných systémov
- návrh nových postupov a vytváranie nových procesov
- denná operatívna podpora rutinnej prevádzky (analýza hot line, návrhy na riešenie, konzultácie pre užívateľov informačných systémov v oblasti správneho použitia systému...)

Iné výhody

- zázemie poprednej slovenskej spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Stabilná rozvíjajúca sa spoločnosť pôsobiaca v oblasti zdravotníctva.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

, ekonomické, technické, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2 roky skúseností v podobnej pozícií Biznis Analytik
- minimálne 2 roky skúsenosti s vytváraním procesov
- znalosť v oblasti nemocničných a ambulantných informačných systémov, príp. zdravotného poistenia
- anglický jazyk výhodou, nie nutnosťou
- dobré komunikačné zručnosti
- precíznosť, zodpovednosť a zmysel pre detaily
- samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- veľmi dobré analytické myslenie
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
ID: 4323257  Dátum zverejnenia: 6.5.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 400 EUR/mesiac