Helpdesk špecialista s anglickým jazykom
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 400 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Helpdesk špecialistu je poskytovanie zákazníckej podpory užívateľom IT systémov/aplikácií (telefonicky a mailom) v anglickom jazyku na dennej báze.
Hlavné úlohy:
- odborná telefonická a mailová podpora užívateľov systému
- prijatie a dokumentácia technických problémov od zákazníkov a vykonaných zmien
- získanie detailných informácií ohľadne problémov spojených s používaním systému
- využívanie podporných nástrojov - SW na diagnostikovanie a sledovanie užívateľských žiadostí, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
- eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosti
- vzdialená správa HW/SW
Hlavné úlohy:
- odborná telefonická a mailová podpora užívateľov systému
- prijatie a dokumentácia technických problémov od zákazníkov a vykonaných zmien
- získanie detailných informácií ohľadne problémov spojených s používaním systému
- využívanie podporných nástrojov - SW na diagnostikovanie a sledovanie užívateľských žiadostí, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
- eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosti
- vzdialená správa HW/SW
Iné výhody
- zaujímavá práca v dynamickom tíme
- motivujúce platové ohodnotenia
- mladý, profesionálny kolektív
- zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce platové ohodnotenia
- mladý, profesionálny kolektív
- zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie technického smeru – IT, elektrotechnické a pod.
- Skúsenosť na pozícii Support/Helpdesk v IT spoločnosti
- Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- Vynikajúci všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete...)
- Vynikajúca znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Ochota pracovať na smeny
- Analytické myslenie
- Silným prozákaznícky potenciál
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Empatický, spoľahlivý, tímový hráč
- Skúsenosť na pozícii Support/Helpdesk v IT spoločnosti
- Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- Vynikajúci všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete...)
- Vynikajúca znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Ochota pracovať na smeny
- Analytické myslenie
- Silným prozákaznícky potenciál
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Empatický, spoľahlivý, tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4304671
Dátum zverejnenia: 24.11.2023
2023-11-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac