Technical Manager (Infrastructure)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 000 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Komplexná zodpovednosť za riadenie procesu prípravy a plánovania, realizácie , vrátane prioritizácie a riadenia procesu zmien v oblasti infraštruktúry
• Riadenie technických zmien, analýza požiadaviek, plánovanie prevádzkových kapacít a zdrojov, realizácia a koordinácia.
• Zodpovednosť za tvorbu alebo pripomienkovanie high level a low level technického designu.
• Riadenie v oblasti systémovej infraštruktúry (Linux) a cloudových služieb
• Plánovanie úloh, zdrojov a projektového časového rámca, vytvorenie projektovej matrice
• Konzultácie počas trvania realizácie zmien
• Riadenie a dohľad nad nasadzovaním riešení
• Koordinácia tímu system špecialistov, Linux Adminov, App. Adminov, Cloud & DevOps tímu
• Zodpovednosť za riadenie subdodávateľov (externých a interných)
• Nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika
• Nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytváranie pravidelného súhrnného reportingu - Interný a externý
• Identifikovanie kritických miest dodávok

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná IT konzultačná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie:
- Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 3 roky na podobnej pozícii v oblasti riadenia technických zmien, plánovania prevádzkových kapacít a zdrojov, návrhu a posudzovania high level a low level technického designu.

Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced + PC anglicky jazyk
Špeciálne IT znalosti: Orientácia v oblasti ICT a Linux infraštruktúry, networkingu, integrácie/nasadenia, Cloud/DevOps
dodávka SLA služieb (delivery management) a riadenia prevádzky v prostredí interného zákazníka
• zručnosti v oblasti deploymentu aplikácií
• Znalosť SCRUM
• Schopnosť revidovať a aktualizovať tréningové materiály a užívateľské manuály a ďalšiu dokumentáciu


Iné požiadavky:
• Skúsenosti s riadením ľudí, prípadne aj subdodávateľov.
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a zostaviť si vlastný tím špecialistov
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť a zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 4094787  Dátum zverejnenia: 2.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac