Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Service Desk
- Miesto práce: Nitriansky kraj
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR/mesiacod 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytovanie zákazníckej podpory užívateľom IT systémov telefonicky, mailom a preberanie tiketov v systéme, ich následná analýza, v prípade posun na vyššiu supportnú líniu.
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW (analýza problému)
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW (analýza problému)
Iné výhody
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 0,5 roka
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč
* v súčasnosti je práca vykonávaná plne home-office, neskôr po skončení COVID opatrení sa bude práca vykonávať 2+3, alebo 3+2 onsite/home-office
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 0,5 roka
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč
* v súčasnosti je práca vykonávaná plne home-office, neskôr po skončení COVID opatrení sa bude práca vykonávať 2+3, alebo 3+2 onsite/home-office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4081757
Dátum zverejnenia: 14.5.2021
2021-05-14
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac