IT Service Desk

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitriansky kraj
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR/mesiacod 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Poskytovanie zákazníckej podpory užívateľom IT systémov telefonicky, mailom a preberanie tiketov v systéme, ich následná analýza, v prípade posun na vyššiu supportnú líniu.
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW (analýza problému)

Iné výhody

- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• komunikatívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 0,5 roka
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč
* v súčasnosti je práca vykonávaná plne home-office, neskôr po skončení COVID opatrení sa bude práca vykonávať 2+3, alebo 3+2 onsite/home-office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4081757  Dátum zverejnenia: 14.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac