Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Business Partner
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 000 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR BP je zodpovedný za organizáciu a riadenie HR procesov v rámci spoločnosti, je partnerom pre manažment.
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním
• sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• vypracovanie rozpočtu oddelenia
• mesačné štatistiky a reporty
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním
• sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• vypracovanie rozpočtu oddelenia
• mesačné štatistiky a reporty
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
ľudské zdroje
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 roky skúseností na komplexnej pozícii v oblasti HR
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať riziká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať riziká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4078621
Dátum zverejnenia: 11.5.2021
2021-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac