Data Analyst & Reporting Consultant (visualization)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Data Analyst & Reporting Consultant zodpovedá za komunikáciu s interným zákazníkom, analýzu/vizualizáciu dát, tvorbu nových riešení.

Analytické úlohy:
- Komunikácia s interným klientom, získavanie požiadaviek na nové riešenie, zmeny
- Návrh nových riešení
- Data analýza, data mining, data vizualizácia (prostredníctvom Tableau, Power BI príp. iný vizualizačným nástrojom), tvorba dashboardov, prezentovanie riešenia zákazníkovi
- Tvorba predikcií
- Tvorba nových procesov v oblasti data analýzy, štandardizácia procesov, výber nových nástrojov pre vizualizáciu /analýzu dát, budovanie stratégie vizualizácie dát
- Spolupráca s ostatnými Data špecialistami/analytikmi, komunikácia s interným zákazníkom- zadávateľom
- Prvky agilnej metodológie

Iné výhody

- stabilná spoločnosť
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

Data Analyst
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Aspoň 3 roky skúsenosti z pozície data analytik
- Skúsenosti : data analýza, data modelling, dashboards, data mining
- Technické znalosti:
• SQL. R alebo Python
• Tableau, Power BI( prípadne iný reportingový nástroj)
- Veľmi dobré analytické myslenie, flexibilita, orientácia na zákazníka, komunikatívnosť, schopnosť práce v tíme, koordinačné zručnosti, prezentačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

ID: 4063105  Dátum zverejnenia: 16.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac