IT Support Admin (warehouse systems)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Komárno
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Support špecialista je súčasťou tímu, ktorý zabezpečuje každodenné fungovanie warehouse systému a aplikácií a s nimi súvisiacej infraštruktúry.
Úlohy:
- sledovanie, monitorovanie nasadených systémov, služieb a aplikácií
- zabezpečuje support nasadených systémov a ich funkcionalitu a v prípade problémov identifikuje, analyzuje a lokalizuje poruchy, spúšťa podporné procesy resp. spúšťa recovery/reštart režim
- rieši vzniknuté chyby na úrovni L2/L3
- zodpovedá za monitorovanie batch processov, obnovenie dávky súborov v prípade výpadku a inej nepredvídateľnej situácie
- zaznamenáva incidenty v ticketovacom nástroji a zabezpečuje kontrolu nasadených systémov
- pracuje so serverovými systémami v prostredí UNIX/Linux a Windows, rieši základné incidenty týkajúce sa sietí
- zúčastňuje sa meetingov
- komunikácia s užívateľmi systémov v anglickom jazyku na dennej báze

Iné výhody

- zaujímavý benefitný systém/finančne-nefinančné benefity/
- odborné školenia, jazykové kurzy
- práca v medzinárodnom prostredí

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vzdelanie technického smeru – informačné technológie
- 3 roky skúsenosti na podobnej support pozícii aplikačný/systémový administrátor, správca systémov, support specialist, IT operation specialist
- vítané skúsenosti s logistickým systémom
- skúsenosti s ticketovacími nástrojmi ako JIRA/Servicenow a monitoring toolmi
- SQL Selekty, práca s databázami
- scripting pod Linux - ksh, bash, perl, python...
- skúsenosti s administráciou siete je výhodou
- skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete, bezpečnosť)
- aktívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka
- komunikatívnosť, analytické myslenie, orientácia na zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Juríková
Tel.: +421 911 189 261
E-mail: poslať životopis
ID: 4041247  Dátum zverejnenia: 10.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac