Head of Solutions Department

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 800 EUR/mesiacod 3800,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Head of Solutions Department bude viesť a koordinovať oddelenie zodpovedné za SW aplikácie, ich design, vývoj a údržbu. Pričom sa jedná o rozsiahle SW produkty s potenciálom pre budúcu expanziu. Pozícia je súčasťou manažmentu a vedie tím ako Línový manažér/Vedúci oddelenia

Hlavné zodpovednosti:
• Riadenie vývojových tímov ktoré sú zodpovedné za SW riešenia (SW produkty a ich implementáciu, prevádzku)
• Bude vedúcou rolou pri existujúcej implementácii pre zákazníka, pri podpore riešenia a pri akejkoľvek budúcej expanzii v rámci celej skupiny.
• Jednou z úloh je nastavenie vedenia oddelenia a zavedenie a udržiavanie metodických postupov a štandardov
• Následne preberie zodpovednosť za tvorbu ďalšej stratégie a jej implementáciu, v spolupráci s tímom SW inžinierov bude analyzovať súčasné implementácie so zámerom identifikovať podobnosti a synergie v rámci projektov.
• Zodpovedá za rokovania s dodávateľmi zabezpečujúcimi podporu a služby, zároveň bude zodpovedať a zastávať významnú rolu pri rokovaniach, konzultáciách a spolupráci so zákazníkmi
• Vytváranie pravidelného súhrnného reportingu
• Manažuje tím SW inžinierov s cieľom vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie riešení / odstránenia problémov
• Zodpovedá za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet
• Monitoruje budget, analyzuje náklady riešení, identifikuje kritické miesta za účelom definovania ciest k ich eliminácii a snaží sa o možné úspory nákladov
• Quality Management

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

IT / Manažment
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie technického smeru
• min. 3-5 rokov praxe v riadení vývojových tímov, zameraných na systémovú integráciu a praktické skúsenosti s nasadzovaním softvérového produktu u zákazníka
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a ich servisovaním
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým manažmentom v rámci IT /SW Service/ Integračné projekty REST, SOAP
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
• Skúsený komunikátor, vyjednávač so schopnosťou odborne prezentovať v AJ a SJ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4029647  Dátum zverejnenia: 4.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3 800 EUR/mesiac