Oracle Database Administrator

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 400 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Oracle DB administrátora do medzinárodného tímu, Oracle 12c, 19c:

- správa, administrácia, údržba DWH/Oracle databáz a prostredia
- dizajn, vývoj, implementácia a údržba DB
- archivácia dát, zálohovanie a obnova databáz v spolupráci so systémovým administrátorom, ich pravidelné testovanie
- inštalácia opravných verzií do databázových systémov
- príprava integračného a testovacieho prostredia pre programátorov
- logický a fyzický dizajn, schéma, dimenzovanie, rozmiestnenie databáz
- Oracle Golden Gate a Oracle RAC - správa a podpora
- administrácia databázových objektov ako tabuliek, indexov, pohľadov, sekvencií, uložených procedúr (indexes, tables, views, constraints, sequences, snapshots and stored procedures)
- inštalácia opravných balíkov, jednoúčelových opravných a bezpečnostných fixov do databazových systémov
- riešenie problémov a návrh opatrení na predchádzanie vzniku potenciálnym problémom - proaktívna prevencia
- reportovanie a eskalácia technických problémov
- poskytovanie technických rád a know-how vo zverených oblastiach
- monitorovanie a prispôsobovanie tabuľkových priestorov, fragmentácie, I/O operácii
- administrácia databázových užívateľov, profilov, rolí a privilégií
- správa roll-back a roll-forward procedúr a scriptovanie v Shell, pre zálohovanie a obnovu databáz
- tvorba a údržba prevádzkovej dokumentácie , reportov o stave databáz
- odporúčania na ladenie výkonnosti a optimalizácie databáz a samotné Ladenie výkonu /tunning
- spolupráca pri alokácii pamäťového (diskového) priestoru
- spolupráca pri vývoji a zavádzaní nových systémov
- spolupráca pri dizajne a plánovaní rozvoja databázových štandardov a stratégie
- vytváranie stratégie zálohovania a obnovy databáz

Iné výhody

- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- príjemné pracovné prostredie, priateľský kolektív
- multisport karta
- voľno nad rámec zákona
- rôzne zamestnanecké výhody

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná spoločnosť, ktorá má vybudovanú vlastnú IT prevádzku.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, database

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Oracle Database - pokročilý
Administrácia UNIX/Linux - základy

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 2-3 roky praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti administrácie Oracle/DWH prostredia a databáz
- skúsenosti so zabezpečovaním a realizáciou prevádzky informačných systémov a aplikačných prostredí
- skúsenosti s Oracle Golden Gate, prípadne s Oracle RAC veľmi vítaná
- výhodou sú znalosti a skúsenosti s migráciou dát, s cloudami
- skúsenosti s UNIX/LINUX, inštalácia operačných systémov, manažment užívateľov, riešenie problémov, backup & recovery, monitorovanie, performance tuning, patchovanie
- znalosť skriptovacích jazykov a platformy Linux a Shell, Bash, Perl script
- flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, dobré komunikačné zručnosti , analytické schopnosti, proaktívny prístup k zvereným úlohám, schopnosť pracovať ako súčasť tímu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Omelková
Tel.: +421911 755 569
E-mail: poslať životopis
ID: 4018819  Dátum zverejnenia: 11.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 400 EUR/mesiac