Business Analyst (compliance)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiac* finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Business Analyst je súčasťou analytického tímu, ktorý participuje na projektoch vývoja „compliance tools“ . Projekty zahŕňajú business analýzu, vývoj a správu špecifických nástrojov v súlade s analytickými riešenia. Ide o vývoj nástrojov, ktoré sú v súlade s legislatívou, bojujú proti fraudom a praniu peňazí.

Úlohy:
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- tvorba funkčných špecifikácii, analýza a plánovanie, prioritizácia úloh
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- spolupráca s interným IT oddelením - s programátormi, architektami, príp. s dodávateľmi
- zapracovať politiku, štandardy a procesy do business požiadaviek na podporu vývoja funkčnosti compliance nástrojov
- testovanie zmien, koordinácia UAT testov
- komunikácia s business usermi, prezentácia riešení, odborný poradca pre interného zákazníka, školenie užívateľov, budovanie vzťahu so zákazníkom
- podpora interných nástrojov, požiadavky na zachytávanie, dokumentácia
- hlavný kontakt - product owner medzi tímami pre compliance a vývojovými tímami
- vyvíjať a udržiavať riešenia založené na MS SharePoint, administrácia platformy MS SharePoint

Iné výhody

- stabilná medzinárodná spoločnosť
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- zaujímavé platové ohodnotenie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft SharePoint - Pokročilý

Požadovaná prax

Business Analyst , Application Owner, Product manager
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie v odbore ekonómia, IT
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (B2, C1, C2)
- minimálne 4 roky skúsenosti ako Business Analyst, Product Owner, Application Manager
- skúsenosti s metodikou vývoja Scrumu a rolou Product Ownera
- predchádzajúca prax s MS SharePoint (administrácia, úpravy, nastavenie, prispôsobenie) výhodou
- silné komunikačné schopnosti, výhodou je predchádzajúca práca v medzinárodnom prostredí
- silné analytické a logické myslenie, flexibilita, orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém, samostatnosť i schopnosť práce v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3968359  Dátum zverejnenia: 15.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac