Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Analyst (compliance)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiac* finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Business Analyst je súčasťou analytického tímu, ktorý participuje na projektoch vývoja „compliance tools“ . Projekty zahŕňajú business analýzu, vývoj a správu špecifických nástrojov v súlade s analytickými riešenia. Ide o vývoj nástrojov, ktoré sú v súlade s legislatívou, bojujú proti fraudom a praniu peňazí.
Úlohy:
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- tvorba funkčných špecifikácii, analýza a plánovanie, prioritizácia úloh
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- spolupráca s interným IT oddelením - s programátormi, architektami, príp. s dodávateľmi
- zapracovať politiku, štandardy a procesy do business požiadaviek na podporu vývoja funkčnosti compliance nástrojov
- testovanie zmien, koordinácia UAT testov
- komunikácia s business usermi, prezentácia riešení, odborný poradca pre interného zákazníka, školenie užívateľov, budovanie vzťahu so zákazníkom
- podpora interných nástrojov, požiadavky na zachytávanie, dokumentácia
- hlavný kontakt - product owner medzi tímami pre compliance a vývojovými tímami
- vyvíjať a udržiavať riešenia založené na MS SharePoint, administrácia platformy MS SharePoint
Úlohy:
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- tvorba funkčných špecifikácii, analýza a plánovanie, prioritizácia úloh
- zodpovednosť za komunikáciu s interným zákazníkom s cieľom získať business požiadavky na dané riešenie
- spolupráca s interným IT oddelením - s programátormi, architektami, príp. s dodávateľmi
- zapracovať politiku, štandardy a procesy do business požiadaviek na podporu vývoja funkčnosti compliance nástrojov
- testovanie zmien, koordinácia UAT testov
- komunikácia s business usermi, prezentácia riešení, odborný poradca pre interného zákazníka, školenie užívateľov, budovanie vzťahu so zákazníkom
- podpora interných nástrojov, požiadavky na zachytávanie, dokumentácia
- hlavný kontakt - product owner medzi tímami pre compliance a vývojovými tímami
- vyvíjať a udržiavať riešenia založené na MS SharePoint, administrácia platformy MS SharePoint
Iné výhody
- stabilná medzinárodná spoločnosť
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- zaujímavé platové ohodnotenie
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- zaujímavé platové ohodnotenie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft SharePoint - Pokročilý
Požadovaná prax
Business Analyst , Application Owner, Product manager
4
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie v odbore ekonómia, IT
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (B2, C1, C2)
- minimálne 4 roky skúsenosti ako Business Analyst, Product Owner, Application Manager
- skúsenosti s metodikou vývoja Scrumu a rolou Product Ownera
- predchádzajúca prax s MS SharePoint (administrácia, úpravy, nastavenie, prispôsobenie) výhodou
- silné komunikačné schopnosti, výhodou je predchádzajúca práca v medzinárodnom prostredí
- silné analytické a logické myslenie, flexibilita, orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém, samostatnosť i schopnosť práce v tíme
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (B2, C1, C2)
- minimálne 4 roky skúsenosti ako Business Analyst, Product Owner, Application Manager
- skúsenosti s metodikou vývoja Scrumu a rolou Product Ownera
- predchádzajúca prax s MS SharePoint (administrácia, úpravy, nastavenie, prispôsobenie) výhodou
- silné komunikačné schopnosti, výhodou je predchádzajúca práca v medzinárodnom prostredí
- silné analytické a logické myslenie, flexibilita, orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém, samostatnosť i schopnosť práce v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3968359
Dátum zverejnenia: 15.9.2020
2020-09-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Business Intelligence Specialist, Compliance špecialista, Databázový analytik, IT analytik, IT konzultant Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac