Špecialista pre finančný kontroling

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 300 EUR/mesiac* finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Spolupracuje na príprave rozpočtu a prognóz rozvoja spoločnosti ako celku a aj v rámci projektov .
- Zodpovedá za vypracovávanie ad-hoc správ, forecasting reportov v oblasti nákladov a ďalšieho rozvoja.
- Zastrešuje nákladový controlling, analýza nákladovosti služieb a potenciálnych nových produktov a služieb.
- Vykonáva rôzne analýzy financií a nákladov, zároveň výstupy vyhodnocuje a navrhuje zmeny a vylepšenia vo vzťahu k výkonu, nákladom a efektivite, prípadne upozorňuje na možné riziká a dopady v budúcnosti.
- Pripravuje týždenné a mesačné správy (reporty) pre manažérsky tím.
- Pripravuje a kontroluje rozpočet a monitoruje jeho čerpanie.
- Vyhodnocuje finančnú stránku marketingových kampaní.
- Podporuje ostatných členov manažérskeho tímu v oblasti financií a analýz.
- Vyhodnocuje zhody dát získaných z rôznych zdrojov (systémov).

Iné výhody

- Stabilná medzinárodná spoločnosť
- Jazykové vzdelávanie a kurzy
- Rôzna škála finančných a nefinančných benefitov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Úspešná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Finančníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Visual Basic for Applications (VBA) - Pokročilý
Finančné účtovníctvo - Základy
Finančná analýza - Základy

Požadovaná prax

Finančný controlling
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie (ekonomické)
- Skúsenosti v oblasti financií (minimálne základy účtovníctva)
- Min. 1 roky praxe na podobnej pozícii v oblasti finančníctva, kontroly a analýzy financií
- Výborná znalosť MS Excel (kontingenčné tabuľky, grafy, vzorce), nutná znalosť Visual Basics of Application (VBA)
- Znalosť SAP výhodou
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Analytické myslenie a logické myslenie
- Dôslednosť, presnosť, orientácia na detail
- Samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

ID: 3910961  Dátum zverejnenia: 12.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac