Service Desk L1 s anglickým jazykom (Nitra)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Provide first level support to customer including SW and HW (desktops, mobile devices, iPhones, iPads and printers)
• Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface
• Identify and solve software and hardware problems by giving step-by-step instructions
• Provide advanced support to customer’s PC using remote control tool
• Effectively communicates with other team members, 2nd and 3rd Level technical teams, end-users to reach SLAs
• Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes in Helpdesk tracking database/Service Management tool. Own the ticket throughout its life cycle and ensure that all relevant information is captured as per Quality guidelines. Follow up on the existing tickets, escalate unsolved cases to appropriate IT team: Network/Server Support team, Application Support team or other Support teams and ensure cases' timely resolution.
• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language
• Instruct users on usage of application systems.
• Effectively communicate with customers to provide and process information in response to Incidents, Service requests, queries, escalations. Instruct users on ICT processes.
• Translate end user communications to English in case necessary.
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri); 8-hour shifts to cover 24/5, currently 2 shifts – morning, afternoon, later night shift as home-office

Iné výhody

- zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti
- možnosť pracovať s rôznymi technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Good knowledge of OS, Microsoft Office and IT overview
• Fluent in English
• Minimum High School Degree (preferred College /University Degree or studies in progress)
• Excellent learning skills and high level of flexibility
• Ability to adhere to established work procedures and protocols
• Flexibility and capacity to grow with the business
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 3876022  Dátum zverejnenia: 23.3.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac