Manager Process Security Information

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 800 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou, výpovedná doba
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Audit records manažment systémov a následná procesná úprava bezpečnostných procesov a aplikačného prostredia (analýzy, sledovanie a nastavovanie celého cyklu informácii v organizácii).
o definícia a príprava projektu auditu
o komunikácia s stakeholders (veľmi doležitá casť – TOP communication skills – komunikuje s IT manažérmi na všetkých úrovniach, technickými ľuďmi aj top manažérmi
- Odporúčania a implementácia schválených modifikácií,
- Audity riešení na ochranu citlivých dát vo všetkých etapách životného cyklu (vstupy do systémov, kryptovanie, prenos dát prostredníctvom infraštruktúry, ukladanie, archivácia dát,....)
- rozvoj interných bezpečnostných monitorovacích systémov vrátane auditovania a reportovania
- kontrola a sledovanie a definovanie životného cyklu bezpečnostných požiadaviek pri implementácii nových systémov a projektov
- identifikácia hrozieb, zraniteľných miest, rizík a návrhy opatrení ako zachovať a prehĺbiť bezpečnosť životného cyklu informácií, v ktorej sa spracovávajú informácie a informačné aktíva spoločnosti (databázy, infraštruktúra, web rozprania)
- koordinácia vnútrofiremnej bezpečnosti z pohľadu procesnej bezpečnosti na úrovni databáz, operačných systémov a aplikácií
- vyhodnocovanie komponentov z hľadiska možných dopadov na bezpečnosť
Sledovanie citlivých dát and essential IT services from potential security threats.
Záznam reportov security incidentov.
Dohľad nad tvorbou a definovaním documentácie a procesov.

Iné výhody

zázemie stabilnej spoločnosti
práca na projektoch v oblasti bezpečnosti, kontakt s najmodernejšími technológiami,
- atraktívne finančné ohodnotenie a zamestnanecké výhody
- dynamické pracovné prostredie
- možnosť daľšieho odborného rastu
- široká škála v oblasti benefitov v oblasti vzdelávania, športu, kultúry a zdravotníckej starostlivosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

v odbore IT, správa systémov, technické, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 2 roky praxe v oblasti Auditu bezpečnostných rizík
- prehľad v normách ISO v security products/tools ,legislatívy a GDPR
- Certifikácia je vítaná, nie je podmienkou,
- prípadne skúsenosti s implementáciou nástrojov v oblasti records manažment, document manažment systémy a iné
- skúsenosť s compliance agendou
- AJ - aktívne (slovom i písmom)
- komunikatívnosť, tímovosť, analytické myslenie
- schopnosť zvládať rizikové situácie
- prezentačné schopnosti
- pokročilá znalosť bezpečnosti operačných systémov a sietí
- výhoda znalosť aspoň jedného z nástrojov – auditing SW

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 3858644  Dátum zverejnenia: 28.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 3 800 EUR/mesiac