Head of Information Management

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 800 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Manažuje procesy a je zodpovedný za celé nastavenie, správu, riadenie životného cyklu informácií v rámci celej organizácie (governance, master data management, DMS, records management & risk ).
Riedi procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis zmien v lifecycle manažovaní informácií .
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie v manažmente informácii
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií, compliance, security ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- facilitovať a vykonávať analýzy s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov v oblasti riadenia životného cyklu informácií
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie optimalizácie medzi technológiami IT ktoré podporujú Information manažment a Record manažment.
- musí to byť skúsený manager a výborný komunikátor s business manažmentom a užívateľmi

Iné výhody

- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

elektrotechnické,technické,IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Management Pepole, IT, Processs, Records Management
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Process Managementu, Lifecycle Information Manažment, alebo DMS
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz a Auditovania
Skúsenosti s líniovým riadením ľudí
metodológie Agile, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
Znalosť aktuálnych technických trendov v oblasti manažmentu informacií
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3857578  Dátum zverejnenia: 27.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 3 800 EUR/mesiac