Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Desk L1 s nemeckým jazykom
- Miesto práce: Žilina
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Špecialista je súčasťou tímu, ktorý zodpovedá za monitorovanie a riešenie požiadaviek a problémov (tiketov), ktoré vznikajú v produkčnom systéme.
- Vystupuje ako single point of contact pre užívateľov HW a SW
- Analyzuje, identifikuje problém a podporuje užívateľov v nemeckom jazyku
- Monitoruje SW a HW
- Pracuje s internými nástrojmi a SW
- Participuje na zvyšovaní kvality poskytnutých služieb a tvorbe nových procesov
- Vystupuje ako single point of contact pre užívateľov HW a SW
- Analyzuje, identifikuje problém a podporuje užívateľov v nemeckom jazyku
- Monitoruje SW a HW
- Pracuje s internými nástrojmi a SW
- Participuje na zvyšovaní kvality poskytnutých služieb a tvorbe nových procesov
Iné výhody
- zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti
- možnosť pracovať s rôznymi technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- možnosť pracovať s rôznymi technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie : vysokoškolské alebo stredoškolské s maturitou
- Podmienkou je znalosť nemeckého jazyka na aktívnej úrovni, anglický jazyk - pasívna úroveň
- Skúsenosti z podobnej pozície orientovanej na podporu zákazníka na úrovni service desk sú veľkou výhodou
- Základné znalosti a záujem o prácu v IT
- Analytické myslenie, schopnosť riešiť vzniknuté problémy, práca v tíme, komunikatívnosť.
- Podmienkou je znalosť nemeckého jazyka na aktívnej úrovni, anglický jazyk - pasívna úroveň
- Skúsenosti z podobnej pozície orientovanej na podporu zákazníka na úrovni service desk sú veľkou výhodou
- Základné znalosti a záujem o prácu v IT
- Analytické myslenie, schopnosť riešiť vzniknuté problémy, práca v tíme, komunikatívnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3855050
Dátum zverejnenia: 11.5.2020
2020-05-11
lokalita: Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac