Online Digital Manager (community)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 000 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Online Digital Manager /community/ spolupracuje s rôznymi oddeleniami a bude mať príležitosť pripojiť sa k dynamickému, rastúcemu, globálnemu tímu odborníkov pre oblast Digital. Bude zodpovedný za vytvorenie a rozvoj novej online komunity obchodníkov v celej Európe, APAC a Južnej Amerike.
Pozícia je ďalej zodpovedná za riadenie úspešného fungovania a optimalizácie online komunikácie - E-mail (šablóny a obsah). Digital tím pracujeme na vylepšovaní a nastavovaní aktívneho digitálneho marketingu pre webové stránky komunity.

Hlavné úlohy:
- Vytvoriť a rozvíjať online obchodnú komunitu v celej Európe, APAC a Južnej Amerike v spolupráci s oddelením Content Marketingu
- Práca s web stránkami komunity.
- Nastavenie influencer marketing
- Denná implementácia poskytovaného textového, obrazového a video obsahu (webovej stránky) pre Európu, APAC a Južnú Ameriku
- Správa šablón e-mailov a online komunikácie pre cieľovú skupinu
- Včasná identifikácia nových cieľových skupín potencionálnych a existujúcich klientov
- Monitorovanie a získavanie spätnej väzby v online recenziách
- Koordinácia požiadaviek a grafických úprav s tímami marketingu, PR a Content Marketingu
- Komunikácia nových zámerov s oddeleniami Sales
- Budovanie vzťahov a sledovanie nových trendov v odvetví online digital marketing & communication
- Komunikácia a spolupráca so zamestnancami a manažérmi na všetkých úrovniach, naprieč kultúrami a organizačnými jednotkami

Iné výhody

- Osobný a profesijný rast
- Participácia na medzinárodných projektoch
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Rôzne finančné a nefinančné benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing, Komunikácia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 5+ rokov skúseností v oblasti riadenia online komunikácie
- Vynikajúci komunikátor a rozprávač s preukázanou schopnosťou zvoliť si postup ako dosahovať ciele
- Schopnosť viesť viac projektov súčasne
- Samostatnosť v riešení problémov a identifikácie nových príležitostí
- Štruktúrovaný prístup ku každodennej práci a pri riešení úloh
- Schopnosť syntetizovať komplexné, vzájomne závislé a niekedy konkurenčné potreby
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Skúsenosti s influencer marketingom
- Plánovanie a vedenie komunitných iniciatív
- Vynikajúci písomný a štylistický prejav
- Znalosť správy webových stránok, správy sociálnych médií a správy e-mailov
- Zameranie na detail, kritický mysliteľ a riešiteľ problémov
- Práca v rýchlo sa rozvíjajúcom dynamickom prostredí
- Schopnosťou udržiavať si prehľad o mnohých prebiehajúcich úlohách
- Schopnosť komunikovať s rôznymi typmi ľudí (klienti/komunita) , zamestnancami a manažérmi na všetkých úrovniach
- Záujem o oblasť finančníctva a poisťovníctva je výhodou
- Príležitostné cestovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 3820130  Dátum zverejnenia: 27.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac