MS Sharepoint Administrator

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): 2 500 - 3 500 EUR/mesiacfinal monthly basic salary is based on candidate´s professional experience, skills and knowledge *
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administrácia MS Sharepoint Servera, podpora a spolupráca v rámci tímu na projekte nasadenia a následnej správy
- Active Directory - nastavovanie/konfigurácie
- inštalácia, upgrade, monitorovanie a analýza problémov, ich následné odstránenie podľa požiadaviek zákazníka
- podporná systémová administrácia Windows Server 2016/2019, Internet Information Servera, podporná administrácia databázy MS SQL
- implementácia vybraných častí systému
- optimalizovanie chodu a výkonnosti systému
- programovanie a úpravy dátových aplikácii, správa aplikácií pre MS Sharepoint
- riešenie technických problémov a konzultácia špecifických požiadaviek s projektovými manažérmi a konzultantmi v rámci projektového tímu, alebo starostlivosť o nasadenú infraštruktúru a servery
- tvorba dokumentácie, procedúr a scriptov na zabezpečenie technických a výkonnostných požiadaviek daného systému
- testovanie programov a aplikačných modulov podľa poskytnutej špecifikácie
- riešenie problémov a analýza vyskytujúcich incidentov podľa SLA a následná úprava technických dokumentácii a medzinárodne záväzných pravidiel v danom obore a následná implementácia poznatkov do relevantných procedúr
- správa a údržba testovacieho prostredia, zálohovanie databáz

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti
- mladý dynamicky rozvíjajúci sa tím
- odborný a osobnostný rast - pravidelné odborné IT vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Spoločnosť je medzinárodný líder v poskytovaní IT riešení a služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia MS Sharepoint
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vhodné pre kandidáta ktorý má skúsenosti z pozície administrátora MS Sharepoint servera na úrovni 3+ rokov
• vzdelanie: vysoká škola technického zamerania, alebo stredná škola + niekoľkoročná ročná praktická skúsenosť v príslušnej oblasti
• ochota vzdelávať sa je podmienkou
• analytické myslenie a komunikačné schopnosti
• schopnosť poskytovať support koncovým užívateľom
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka slovom a písmom (aktívne)
• Technické skúsenosti:
- podmienkou sú praktické skúsenosti s technológiami Microsoft Office Sharepoint Server, Active Directory,
- MS Azure, Cloud App Security
- ADFS, Azure AD, Sharepoint online,
- PowerPlatform - Power Automate, Power BI,..
- Identity Management and Access Management
- Powershell scripting
- Windows Server 2012/2016/2019...
- IIS solution (Internet Information Server)
- prehľad v oblasti IT
 vítané sú certifikáty v oblasti MS SQL a MS Sharepoint

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 3805260  Dátum zverejnenia: 19.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac