Go to Market Manager (online produkty)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Go to Market Manager pre online marketing - dohliada na celú stratégiu a plánovanie vstupu na trh pre globálne marketingové kampane, obchodné platformy a produkty.
Hlavnou úlohou je koordinácia produktov a služieb a ich uvedenia na trh. (komplexné uvedenie nových produktov, platforiem alebo akýchkoľvek iných reklamných kampaní alebo online marketingových kampaní alebo aktualizácií )

Táto pozícia bude pracovať v rámci všetkých skupín a komunikovať so zákazníkmi, bude koordinovať vykonávanie plánu GTM a bude zodpovedná za úspešné nasadenie produktov/služieb. Pozícia bude mať tak priamy vplyv na ďalší rast podnikania spoločnosti.
Celý Digital tím pracujeme na vylepšovaní a nastavovaní aktívneho digitálneho marketingu

- Zodpovedá za stratégiu GTM a nastavuje tempo, postup a smer, akým uvádzame ponuky / produkty na trh
- V spolupráci s Product Ownerom vypracovávate a realizujete plány GTM vrátane definície koncových príležitostí na trhu, konkurenčného prostredia, cieľových segmentov, smerovania na trh, stanovovania cien, návrhov, kľúčových správ, komerčných výhod / dopadov a zavádzania časových harmonogramov
- Úzko spolupracujte s tímom Content Marketing team, Design Team, Product, Legal and Compliance, pokiaľ ide o vplyv produktov vyplývajúci z regulácie v danom odvetví
- Riadenie projektu a koordinácia so všetkými zainteresovanými stranami a vlastníkmi kanálov s včasnou realizáciou

Iné výhody

- Osobný a profesijný rast
- Participácia na medzinárodných projektoch
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Rôzne finančné a nefinančné benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 3+ rokov skúseností s pozíciou Go to Market, alebo podobne zameranou pozíciou v oblasti online digital marketingu
- Vynikajúce zručnosti v oblasti riadenia projektov
- Schopnosť zavádzať komplexné globálne online a offline kampane
- Schopnosť uviesť na trh komplexné softvérové riešenia a / alebo produkty
- Schopnosť viesť viac projektov súčasne
- Samostatne sa venuje riešeniu problémov a objavovaniu nových príležitostí
- Štruktúrovaný prístup ku každodennej práci a k riešeniu úloh
- Schopnosť syntetizovať komplexné, vzájomne závislé a niekedy konkurenčné potreby
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Predchádzajúce skúsenosti s prácou v podobných úlohách, kde sa vyžadovalo vytváranie návrhov, stanovovanie cien a stanovovanie predpovedí
- Riadenie návratnosti investícií, sledovanie vývoja stratégie, definovaných cieľov, definovaných KPI a podávania správ podľa plánu
- Schopnosť riadiť viac zainteresovaných strán naprieč rôznymi zákazníckymi odbormi v rámci medzinárodnej a multikultúrnej organizácie
- Skúsenosti so zavádzaním softvéru a / alebo služieb
- Certifikácia riadenia projektu (PRINCE2 alebo iná v rámci riadenia projektov vítaná)
- Schopnosť aplikovať kreatívne riešenie problémov a aktívne navrhovať nové prístupy na lepšie uspokojenie potrieb trhu aj vnútorných zainteresovaných strán
- Disponujete analytickým prístupom, ktorý aplikuje informácie o produktoch a údaje o trhu a spätnú väzbu na vytvorenie sofistikovaných stratégií predaja a marketingových návrhov
- Príležitostné cestovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

ID: 3793227   Dátum zverejnenia: 4.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*