Executive Asistent/tka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme samostatného, organizovaného, komunikatívneho a reprezentatívneho asistenta/tku s anglickým jazykom pre člena TOP managementu.

Zodpovednosti:
• administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy manažéra,
• zodpovednosť za dodržovanie termínov manažéra,
• riadenie a zodpovednosť za celý office na Slovensku a v pobočkách iných krajín, konkrétne koordinácia office adminov a recepčných,
• support pre rôzne projekty a aktivity oddelenia,
• kontaktný bod pre interné procesy (poradenstvo a pomoc kolegom), zavádzanie nových procesov,
• organizácia a evidencia domácich a zahraničných pracovných ciest,
• príprava rokovacích materiálov a prezentácií,
• koordinácia a príprava návštev a stretnutí,
• evidencia, kontrola a archivácia dokumentov,
• spoluúčasť pri organizovaní podujatí a workshopov,
• facility management,
• plnenie operatívnych úloh.

Iné výhody

• práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca,
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• účasť na reprezentatívnych podujatiach,
• zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• predchádzajúce skúsenosti (aspoň 2 roky) na podobnej pozícií (Executive assistant, Office Manager a pod.) a skúsenosti s priamou asistenciou pre jedného alebo viacerých nadriadených,
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je podmienkou,
• znalosť PC: MS Office, e-mail - pokročilý,
• skúsenosť s tvorbou prezentácií,
• veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie a všeobecný prehľad,
• organizačné schopnosti, multitasking, presnosť, diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, inovatívnosť, orientácia na výsledky, proaktivita, samostatnosť, spoľahlivosť a schopnosť samostatne riešiť problémy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.


Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Kopáčová
Tel.: +421911366335
E-mail: poslať životopis
ID: 3778649   Dátum zverejnenia: 3.10.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*