Change Process Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je manažérom plánovania zmien a požiadaviek pre release/change aplikácií. Úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na zmenu všetkých IT systémov. Poskytuje prehľad o potrebách organizácie a definuje priority pre jednotlivé releasy, definuje metodiku zmien podľa plánovaných pravidelných releasov, alebo podľa potreby navrhuje nové releasy .
• Plánovať, organizovať a dizajnovať implementáciu požiadaviek zmien architektúry
• Riadiť dodávky do produkčného IS
• Zabezpečiť a organizačne zastrešovať podporné aktivity pre nasadzovanie a testovanie releasu
• Reportovať a komunikovať s dodávateľmi
• Realizovať proces release management
• Realizovať proces delivery a riadiť aj menšie projekty
• Analyzovať a identifikovať dopad releasu na ostatné produkčné systémy
• Analyzovať a identifikovať dopad inštalácie na prevádzku
• Sledovanie finančného rozpočtu na projekty a vyhodnocovanie dodávateľov a kvality dodávok
• Realizovať proces dokumentov pre tendre a ich vyhodnotenia
• Vytváranie procesov Delivery managementu a dohliadať na ich kvalitu
• Pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
• Riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií ) od interných a externých zákazníkov

Iné výhody

- Práca na manažérskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť s dlhodobou skúsenosťou poskytovania komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

IT change, Release Management
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Plánovania zmien a Release Managementu ( v informačných systémoch)
výhodou je poznať metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci RM, analýz, tvorby business špecifikácií, technické špecifikácie, ovládať nástroje EA.....
- znalosť technickej a aplikačnej architektúry, SOA
- Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
- Znalosť projektového manažmentu
- Prax v koordinovaní tímu v rámci projektov
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov v IT,
- Skúsenosť s tendrami a písaním dokumentácie k ponuke
- Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, aplikácií
- Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
- Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
- Schopnosť pracovať samostatnev i ako súčasť tímu
- Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
- Dobrá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3712145  Dátum zverejnenia: 9.9.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*