Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Lead Information Management
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 3600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Manažuje tím zodpovedný za správu, riadenie životného cyklu informácií (governance, master data management, DMS, records management & risk )
procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis zmien v lifecycle manažovaní informácií .
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie v manažmente informácii
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií, compliance, security ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- facilitovať a vykonávať analýzy s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov v oblasti riadenia životného cyklu informácií
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie optimalizácie medzi technológiami IT ktoré podporujú Information manažment a Record manažment.
procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis zmien v lifecycle manažovaní informácií .
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie v manažmente informácii
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií, compliance, security ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- facilitovať a vykonávať analýzy s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov v oblasti riadenia životného cyklu informácií
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie optimalizácie medzi technológiami IT ktoré podporujú Information manažment a Record manažment.
Iné výhody
- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT,elektrotechnické,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
IT Process Management
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Process Managementu, Lifecycle Information Manažment, alebo DMS
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz
Skúsenosti s líniovým riadením ľudí
metodológie Agile, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
Znalosť aktuálnych technických trendov v oblasti manažmentu informacií
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz
Skúsenosti s líniovým riadením ľudí
metodológie Agile, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
Znalosť aktuálnych technických trendov v oblasti manažmentu informacií
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3698405
Dátum zverejnenia: 19.6.2019
2019-06-19
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér, Technický riaditeľ Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 3600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*