Supervízor Call Centra

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou Supervízora telefonického centra je organizovať a riadiť pridelenú časť prevádzky call centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.

Zodpovednosti:
- Monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov spoločnosti
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra (jeden z tímov) a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Preberá hovory zákazníkov alebo činnosti, ktoré operátori nedokážu riešiť
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky.
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov

Iné výhody

- zázemie úspešnej spoločnosti
- výborná firemná kultúra, priateľský kolektív
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce finančné ohodnotenie
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančného sektora.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

call centrum, vedenie tímu
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax v oblasti telefonických centier alebo v oblasti predaja (shop manager)
- Vyžaduje sa skúsenosť s priamym riadením a vedením tímu
- Znalosť sledovania a vyhodnocovania KPI
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Koncepčné, analytické a strategické myslenie
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- Schopnosť riešiť konflikty
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné zručnosti
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov a podpore predajných aktivít
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Práca s PC - užívateľská úroveň – MS Office, Internet

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3670782  Dátum zverejnenia: 17.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*