Helpdesk špecialista s nemeckým jazykom

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Spolupráca pri identifikácia potrieb zákazníka v súvislosti s realizovanými riešeniami,
- Poskytovanie podpory zákazníkom/interným zamestnancom
- Vyhľadávanie, identifikácia a riešenie prevádzkových problémov aplikácii za účelom eliminovania ich dopadu na koncového užívateľa
- Úpravy aplikačných údajov aplikácii v súlade so vzniknutými požiadavkami klienta
- Spolupráca pri identifikácii, návrhu a implementácii aplikácii u klientov
- Zavádzanie aplikácií do prevádzky a testovanie týchto zmien a nastavení.
- Práca s internými IS - tvorba prevádzkových reportov a dokumentácie
- Participácia na konzultáciách o riešeni požiadaviek zákazníka
- Komunikácia a spolupráca pri návrhu a tvorbe riešení s technicky orientovanými kolegami-vývojármi

Iné výhody

- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Motivujúce platové ohodnotenie
- Možnosť tvorivej práce a prinášania nových riešení
- Možnosť zapojiť sa do rôznych projektov spoločnosti
- Profesionálny kolektív
- Perspektíva profesionálneho a osobnostného rozvoja

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá je popredným svetovým poskytovateľom služieb v oblasti zabezpečenia fakturačného procesu, elektronickej fakturácie.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia LAN/WAN - základy
Klient/server administrácia - základy
Administrácia UNIX/Linux - základy
Administrácia Windows serverov - základy

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie technického smeru – IT, elektrotechnické a pod.
- Skúsenosť na pozícii Support/Helpdesk v IT spoločnosti je veľkou výhodou
- Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- Vynikajúci všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete...)
- Vynikajúca znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Analytické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 3670014   Dátum zverejnenia: 16.5.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*