IT Process Architect

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Process Architect navrhuje nové procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis požiadaviek.
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie a informácie na ktoré priority použiť IT zdroje
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť network a IT aplikácií ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- zodpovedá za proces riadenia všetkých požiadaviek IT, riadenie KPI, ich sledovanie, reporting a delivery
- facilitovať a vykonávať analýzy incidentov prostredníctvom metodológie Six Sigma s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov supportu a služieb
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie súladu medzi technológiami IT a Networkingu.

Iné výhody

- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

elektrotechnické,technické,IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

IT Process Management
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Process Managementu
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz (Visio, ARIS, Blueworks) ako aj
metodológie Six Sigma, BPMN 2.0, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
prax v riadení tímu vítaná
Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov v IT
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Six Sigma Black Belt certifikácia je vítaná
• Reálne pracovné technické znalosti softvérových aplikácií a hardvérových systémov.

• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3647258  Dátum zverejnenia: 17.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*