Service Catalogue Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- definovanie požiadavky na poskytovanú úroveň služieb, vytváranie produktov služieb a katalógu
- Nastavenie komunikácie a udržiavanie vzťahov s vendormi
- Vykonávanie monitorovania úrovne služieb
- Súhrnný SLA report všetkých SLA zmlúv
- Monitorovanie poskytovaných SLA služieb podľa podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Komunikácia s technologickými divíziami spoločnosti pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Prezentácia SLA služieb spoločnosti v oblasti SLA zmlúv a outsourcingu zákazníkom.
- Kontrola nezávislých kontraktov s tretími stranami a OLA, ak je to potrebne inicializácia všetkých krokov potrebných na aktualizáciu a zlepšenie úrovne služieb

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti Informačných technológií.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Požadovaný počet rokov praxe: Prax v IT odbore (min. 3-5 rokov) v oblasti Service Manažmentu
- skúsenosti s formulovaním a dohadovaním SLA manažmentu
- Vyjednávanie a pripomienkovanie SLA
- Analyzovanie a podieľanie sa na optimalizácii dodávania služby v súlade s SLA
- Certifikácia ITIL znalosť ITSM štandardov
- Flexibilita
- Cieľavedomosť
- Systematický prístup k práci
- Samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 3641756  Dátum zverejnenia: 10.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*