Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Asset Management Specialist
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
IT Asset Manager je komplexne zodpovedný za oblasť Service Level Managementu a Licence Managementu.
Zodpovednosti v rámci SLM Manegementu:
- definovanie požiadaviek na poskytovanú úroveň služieb, vytváranie produktov služieb a katalógu služieb;
- plánovanie, monitorovania úrovne služieb, reportovanie kvality a kontrola plnenia;
- súhrnný SLA report všetkých SLA zmlúv;
- monitorovanie poskytovaných SLA služieb podľa podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv;
- komunikácia s business, IT oddelením, právnym oddelením a oddelením nákupu pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv.
Zodpovednosti v rámci Licence Manegementu:
- podpora celkového riadenie Licence Managementu pre spoločnosť, riadenie procesov a životného cyklu licenčných zmlúv;
- kontrola licencií a ak je to potrebné inicializácia všetkých krokov potrebných na aktualizáciu a zlepšenie úrovne služieb;
- kontaktná osoba v rámci priradenej agendy;
- hodnotenie a zabezpečenie kvality licenčných kontraktov;
- reportovanie stavu v oblasti zmluvných vzťahov.
Zodpovednosti v rámci SLM Manegementu:
- definovanie požiadaviek na poskytovanú úroveň služieb, vytváranie produktov služieb a katalógu služieb;
- plánovanie, monitorovania úrovne služieb, reportovanie kvality a kontrola plnenia;
- súhrnný SLA report všetkých SLA zmlúv;
- monitorovanie poskytovaných SLA služieb podľa podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv;
- komunikácia s business, IT oddelením, právnym oddelením a oddelením nákupu pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv.
Zodpovednosti v rámci Licence Manegementu:
- podpora celkového riadenie Licence Managementu pre spoločnosť, riadenie procesov a životného cyklu licenčných zmlúv;
- kontrola licencií a ak je to potrebné inicializácia všetkých krokov potrebných na aktualizáciu a zlepšenie úrovne služieb;
- kontaktná osoba v rámci priradenej agendy;
- hodnotenie a zabezpečenie kvality licenčných kontraktov;
- reportovanie stavu v oblasti zmluvných vzťahov.
Iné výhody
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie (IT a ekonómia je výhodou) ;
- podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti licenčných zmlúv a Service Managementu;
- certifikácia ITIL;
- znalosť SLM a SLA;
- pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia sú veľmi vítané;
- znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- veľmi dobrá znalosť balíka MS Office a reportovacích nástrojov;
- prehľad v legislatíve ;
- komunikačné a prezentačné schopnosti ;
- zmysel pre detail;
- schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu.
- podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti licenčných zmlúv a Service Managementu;
- certifikácia ITIL;
- znalosť SLM a SLA;
- pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia sú veľmi vítané;
- znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- veľmi dobrá znalosť balíka MS Office a reportovacích nástrojov;
- prehľad v legislatíve ;
- komunikačné a prezentačné schopnosti ;
- zmysel pre detail;
- schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3641595
Dátum zverejnenia: 9.10.2023
2023-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Contract Manager, IT konzultant, Procesný manažér, Špecialista ISO, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac