Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Project Management Office
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je spoluzodpovedná za projekty a podporu ich delivery.
Rieši procesy , nastavuje kontrolu a reporty smerom k zákazníkovi, dohliada nad metodológiou podľa Prince/PMI.
Pracovné povinnosti
• Zodpovednosť za podporu procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania projektov vrátane prioritizácie projektov a portfólia projektov.
• Analyzovanie požiadaviek od zákazníka a príprava návrhov riešenia ( podpora biznis fázy, pre-sales)
• Tvorba a nastavenie reportov v súlade s požiadavkami zákazníka
• Kontrola projektového manažmentu a plánu projektu (scope projektu), auditovanie a príprava podkladov pre audit
• kontrola úloh, zdrojov a projektového časového rámca, vedenie projektovej uzávierky
• Riadenie a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek zákazníka
• Kontrola subdodávateľov (externých a interných)
• Nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika
• Nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - Interný a externý
• Kontrola čerpania budgetu na projektoch
• Včasná eskalácia vzniknutých problémov a identifikovanie kritických miest dodávok
• Celkové sledovanie projektových reportov a metodológie
Rieši procesy , nastavuje kontrolu a reporty smerom k zákazníkovi, dohliada nad metodológiou podľa Prince/PMI.
Pracovné povinnosti
• Zodpovednosť za podporu procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania projektov vrátane prioritizácie projektov a portfólia projektov.
• Analyzovanie požiadaviek od zákazníka a príprava návrhov riešenia ( podpora biznis fázy, pre-sales)
• Tvorba a nastavenie reportov v súlade s požiadavkami zákazníka
• Kontrola projektového manažmentu a plánu projektu (scope projektu), auditovanie a príprava podkladov pre audit
• kontrola úloh, zdrojov a projektového časového rámca, vedenie projektovej uzávierky
• Riadenie a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek zákazníka
• Kontrola subdodávateľov (externých a interných)
• Nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika
• Nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - Interný a externý
• Kontrola čerpania budgetu na projektoch
• Včasná eskalácia vzniknutých problémov a identifikovanie kritických miest dodávok
• Celkové sledovanie projektových reportov a metodológie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná IT spoločnosť.
Stabilná IT spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie:
- Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 3 roky na podobnej pozícii v oblastiach: (project managementu a PMO , riadenie projektových metodík, governance)
- Skúsenosti z projektového manažmentu, ideálne v podmienkach veľkého počtu zainteresovaných ľudí a viacročného trvania projektov
Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced
Špeciálne IT znalosti: Orientácia v oblasti vývoja SW riešení zákazníkom (delivery management)
• Zručnosti v oblasti prípravy projektových reportov a nastavovania procesov
Iné požiadavky:
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Vysoká úroveň prezentačných zručností, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť
- Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 3 roky na podobnej pozícii v oblastiach: (project managementu a PMO , riadenie projektových metodík, governance)
- Skúsenosti z projektového manažmentu, ideálne v podmienkach veľkého počtu zainteresovaných ľudí a viacročného trvania projektov
Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced
Špeciálne IT znalosti: Orientácia v oblasti vývoja SW riešení zákazníkom (delivery management)
• Zručnosti v oblasti prípravy projektových reportov a nastavovania procesov
Iné požiadavky:
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Vysoká úroveň prezentačných zručností, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3618860
Dátum zverejnenia: 12.3.2019
2019-03-12
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT projektový manažér, Office manager, Projektový manažér, Špecialista reportingu Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*