Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Specialist
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1400,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodný konzultant pracuje na aktívnej realizácii business plánu spoločnosti - predaji komplexných softvérových riešení, služieb a IT produktov.
- Návrh a konzultácia stratégie obchodných príležitostí a aktívne vyhľadávanie nových klientov v oblasti produktového portfólia B2B, B2C.
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia spolupráce.
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie.
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti, implementácia marketingových aktivít.
- Budovanie postavenia spoločnosti (značky) na trhu.
- Poradenská a konzultačná činnosť.
- Plnenie stanovených cieľov a plánov.
- Reporting nadriadeným a vedeniu spoločnosti.
- Zodpovednosť za monitoring trhu a konkurencie.
- Návrh a konzultácia stratégie obchodných príležitostí a aktívne vyhľadávanie nových klientov v oblasti produktového portfólia B2B, B2C.
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia spolupráce.
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie.
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti, implementácia marketingových aktivít.
- Budovanie postavenia spoločnosti (značky) na trhu.
- Poradenská a konzultačná činnosť.
- Plnenie stanovených cieľov a plánov.
- Reporting nadriadeným a vedeniu spoločnosti.
- Zodpovednosť za monitoring trhu a konkurencie.
Iné výhody
- Samostatná a zodpovedná pracovná pozícia
- Práca v mladom a dynamickom prostredí
- Využitie osobného potencionálnu, rozvoj komunikačných zručností
- Vzdelávanie, školenie zamestnancov
- Automobil, PC a mobilný telefón
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície
- Práca v mladom a dynamickom prostredí
- Využitie osobného potencionálnu, rozvoj komunikačných zručností
- Vzdelávanie, školenie zamestnancov
- Automobil, PC a mobilný telefón
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie alebo úplné SŠ vzdelanie, preferuje sa technický smer - IT
- Predchádzajúce skúsenosti na pozícii obchodníka
- Predaj v oblasti SW riešení, služieb alebo IT produktov výhodou
- Znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz, prehľad o trhu a rizikách
- Skúsenosť s tvorbou predajných cieľov, prezentácií a ich realizáciou
- Znalosť angličtiny slovom aj písmom na pokročilej úrovni (ponuky, prezentácie a rokovania v anglickom jazyku)
- Profesionálne vystupovanie, komunikačné zručnosti, flexibilita
- Vysoká miera samostatnosti, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Vodičský preukaz, ochota cestovať
- Predchádzajúce skúsenosti na pozícii obchodníka
- Predaj v oblasti SW riešení, služieb alebo IT produktov výhodou
- Znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz, prehľad o trhu a rizikách
- Skúsenosť s tvorbou predajných cieľov, prezentácií a ich realizáciou
- Znalosť angličtiny slovom aj písmom na pokročilej úrovni (ponuky, prezentácie a rokovania v anglickom jazyku)
- Profesionálne vystupovanie, komunikačné zručnosti, flexibilita
- Vysoká miera samostatnosti, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Vodičský preukaz, ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3591589
Dátum zverejnenia: 1.2.2019
2019-02-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Produktový manažér v IT Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1400,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*