Referent oddelenia nákupu (MTZ) pre výrobný závod na 5hod úväzok

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Pracovná doba 7-12.00
- Zodpovednosť za nákup surovín, obalov a náhradných dielov pre výrobnú prevádzku
- Príprava výrobných plánov, zabezpečenie dostatočného množstva surovín a obalov
- Kompetné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
- Príprava reprotov a štatistík, ich následná interpretácia vedeniu
- Zabezpečovanie administratívnej podpory tímu obchodníkov v rámci dennej starostlivosti o zákazníkov, v aktivitách súvisiacich s rozvojom obchodu a predaja s cieľom udržat, zlepšiť a prehĺbiť vzťah so zákazníkom
- Príprava podkladov a materiálov pre prezentačné účely
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch

Iné výhody

- Ideálna pozícia pre mamičku po materskej dovolenke
- Priestor pre odborný rast a rozvoj
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

BONAVITA SERVIS - Stabilná spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne rok pracovných skúseností na podobnej pozícii ako referent obchodu
- Znalosť MS Office (Excel, Word, Powerpoint) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Vodičký preukaz výhodou
- Motivácia a chuť prichádzať s novými inovatívnymi riešeniami
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 3573628   Dátum zverejnenia: 8.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*