Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Access Administrator
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administrácia prístupov a práv v rámci banko aplikácií a systémov
- Monitoring príslušných aplikácií
- Návrh riešení pri implementácii nových funkcionalít, analýza požiadaviek klienta
- Vyhľadávanie, identifikácia a riešenie technických prevádzkových problémov aplikácií a systémov za účelom eliminovania ich dopadu na koncového užívateľa
- Incident, problem, change manažment
- Tvorba prevádzkových reportov a dokumentácie
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Monitoring príslušných aplikácií
- Návrh riešení pri implementácii nových funkcionalít, analýza požiadaviek klienta
- Vyhľadávanie, identifikácia a riešenie technických prevádzkových problémov aplikácií a systémov za účelom eliminovania ich dopadu na koncového užívateľa
- Incident, problem, change manažment
- Tvorba prevádzkových reportov a dokumentácie
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
Iné výhody
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Motivujúce platové ohodnotenie
- Perspektíva profesionálneho a osobnostného rozvoja
- Motivujúce platové ohodnotenie
- Perspektíva profesionálneho a osobnostného rozvoja
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie technického smeru – informačné technológie
- Predošlá znalosť na pozícii orientovanej na Access management
- Pracovná skúsenosť s prácou s ActiveDirectory
- Skúsenosť s technickou užívateľskou podporou
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Analytický potenciál
- Predošlá znalosť na pozícii orientovanej na Access management
- Pracovná skúsenosť s prácou s ActiveDirectory
- Skúsenosť s technickou užívateľskou podporou
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Analytický potenciál
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3573616
Dátum zverejnenia: 8.1.2019
2019-01-08
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT tester, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*