Účtovník/čka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Komplexné vedenie podvojného účtovníctva pobočky zahraničnej spoločnosti na Slovensku
- Príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy, spolupráca na tvorbe súvahy a výkazu ziskov a strát podľa zákona o účtovníctve
- Zodpovednosť za účtovanie dlhodobého a krátkodobého majetku, záväzkov, vlastného imania
- Vypracovávanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia, vypracovanie mesačných finančných výkazov
- Zodpovednosť za účtovanie DPH
- Finančné analýzy
- Komunikácia s bezprostredným nadriadeným- finančným manažérom, s jednotlivými úradmi v SR aj mimo SR, s materskou spoločnosťou
- Tvorba daňových a účtovných reportov/výkazov
- Monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy v spoločnosti, zabezpečiť
- Kontrola nákladov a výnosov z projektov realizovaných spoločnosťou, porovnanie vynaložených finančných prostriedkov s plánom
- Denná komunikácia v anglickom jazyku

Iné výhody

- Možnosť jazykového vzdelávania
- Pravidelné vzdelávanie v oblasti účtovníctva a legislatívy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Požadovaná prax

podvojné účtovníctvo
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne rok pracovných skúseností na podobnej pozícii zameranej na komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- Podmienkou je znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (písomná a ústna komunikácia)
Odborné znalosti a skúsenosti:
- podvojné účtovníctvo
- daňová legislatíva
- DPH
- IFRS/GAAP standardy
- Skúsenosti s MS Office (Excel, Word)
- Analytické schopnosti a koncentrácia, schopnosť identifikovať problémy, záujem pracovať v medzinárodnom prostredí, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 3573615   Dátum zverejnenia: 8.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*