Referent oddelenia nákupu na 5hod úväzok - ideálny po materskej dovolenke

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Pracovná doba 7.00 - 12.00
- Práca v Petržalke
- Zodpovednosť za pridelenú obchodnú a administratívnu agendu
- Vystavovanie dodacích listov a faktúr (skúsenosť s ASSECO Spin výhodou)
- Komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok, nákup a príjem tovaru
- Tvorba príslušných štatistík a reportov
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch
- Telefonická resp. mailová komunikácia s obchodnými partnermi, zákazníkmi
- Pravidelná telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- Podieľanie sa na vyhľadávaní nových potenciálnych zákazníkov
- Spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti
- Aktíny prístup k riešeniu vzniknutých problémov, záujem prispievať k zlepšovaniu procesov v rámci spoločnosti

Iné výhody

- Ideálna pozícia pre mamičku po materskej dovolenke
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

BONAVITA - Stabilná česko-slovenská spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne rok pracovných skúseností na podobnej pozícii ako referent obchodu
- Znalosť MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 3573613  Dátum zverejnenia: 8.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*