Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounts Payable specialist
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spracovanie a účtovanie dodávateľských faktúr, ich následná kontrola podľa štandardov SKGAAP
- Monitoring a overovanie zhody realizovaných platieb
- Zastrešovanie platobného styku a účtovanie bankových operácií
- Zodpovednosť za zakladanie a inventarizáciu pridelených dodávateľských účtov
- Spolupráca pri mesačných a koncoročných uzávierkových procesoch
- Vypracovanie príslušných účtovných reportov
- Príprava podkladov potrebných pre účtovné audity
- Komunikácia s obchodnými partnermi a inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Monitoring a overovanie zhody realizovaných platieb
- Zastrešovanie platobného styku a účtovanie bankových operácií
- Zodpovednosť za zakladanie a inventarizáciu pridelených dodávateľských účtov
- Spolupráca pri mesačných a koncoročných uzávierkových procesoch
- Vypracovanie príslušných účtovných reportov
- Príprava podkladov potrebných pre účtovné audity
- Komunikácia s obchodnými partnermi a inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
Iné výhody
- Práca v perspektívnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť profesionálneho rozvoja
- Možnosť jazykového vzdelávania
- Pravidelné vzdelávanie v oblasti účtovníctva a legislatívy
- Možnosť profesionálneho rozvoja
- Možnosť jazykového vzdelávania
- Pravidelné vzdelávanie v oblasti účtovníctva a legislatívy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná výrobná spoločnosť
Medzinárodná výrobná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti minimálne 1 rok na podobnej pozícii
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Aktívna znalosť MS Office: Excel, Word
- Výborné analytické schopnosti a koncentrácia
- Motivácia, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Aktívna znalosť MS Office: Excel, Word
- Výborné analytické schopnosti a koncentrácia
- Motivácia, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3538014
Dátum zverejnenia: 13.11.2018
2018-11-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Daňový poradca, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*