Technical Delivery Consultant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Konzultant je technologicky zodpovedný za design, administráciu a poskytovanie konzultačných služieb a analýzpri dodávke produktových riešení pre klientov.

Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- zodpovednosť za návrh, inštaláciu, implementáciu a administráciu komplexného operačného systému a programových produktov implemetovateľných pre rôzne platformy WIN/LX/UX
- testovanie nasadzovaných riešení
- participácia na príprave a realizácii projektov
- technický kontakt s dodávateľmi a zákazníkmi
- technické konzultácie, poradenstvo pri implementácii nástrojov do prevádzkového prostredia
- komplexná správa, podpora informačných systémov
- spolupráca pri riešení rôznych infraštruktúrnych projektov pre zákazníkov
- konfigurácia a administrácia aplikačných serverov, súvisiaca technická podpora
- konsolidácia IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za učelom lepšej výkonnosti systému
- účasť na nových projektoch - spolupráca na designe nasadzovaných riešení
- spolupráca pri tvorbe projektovej dokumentácie, prevádzkových postupov a smerníc
- zabezpečovanie zálohovania a archivácie dát
- denná komunikácia v anglickom jazyku

Iné výhody

- práca v medzinárodnej spoločnosti v rámci globálneho tímu
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná IT dodávateľská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows/Linux
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
- min. 2 roky praktických skúseností na podobnej pozícii v oblasti
- odborné skúsenosti s administráciou aplikačných serverov
- vítané pracovné skúsenosti s administráciou databáz (MS SQL, Oracle, MySQL)
- znalosti serverového hardware (servery, diskové polia, blade technológie)
- skúsenosti z nasadzovania MS Active Directory, MS Exchange, DNS, DHCP prípadne skúsenosti s inštaláciou Linux OS a aplikácii.
- znalosť programovacích jazykov výhodou
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť ,flexibilita
- komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Janechová
Tel.: +421 903 777 254
E-mail: poslať životopis
ID: 3508653   Dátum zverejnenia: 4.10.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*