HR Administrátor

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HR Administrátor je súčasťou tímu HR, ktorý zabezpečuje operatívu v oblasti payroll, onboarding a administratívy HR procesov.

Zodpovednosti:
- HR administratíva,
- príprava pracovných zmlúv a dodatkov pre zamestnancov,
- podklady pre payroll + účast pri tvorbe benefitov,
- SPOC a prvý kontakt pre zamestnancov (pri otázkach napríklad ohľadom Zákonníka práce, nadčasov, zmennej prevádzka a pod.)
- čiastočná podpora pre HR managera,
- podpora pri onboardingu nových zamestnanocv z pohľadu administratívy.

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie (HR alebo ekonómia je výhodou)
- podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti payroll, onboarding a prípravy pracovných zmluv aspoň 1 rok,
- znalosť Zákonníka práce a prehľad v legislatíve podmienkou
- pracovné skúsenosti z oblasti IT a medzinárodného prostredia sú veľmi vítané
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- znalosť PeopleSoft veľmi vítaná
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- zmysel pre detail
- schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3475372  Dátum zverejnenia: 21.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*