IT PMO - Project Management Office

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1400,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- je koordinátor udržiavania projektových metodík , komunikuje s projektovým tímom a zákazníkom. Ide o pozíciu, ktorá je spoluzodpovedná za projekty a ich delivery.
Rieši procesy , riadi kontrolu a reporty smerom k zákazníkovi, má na starosti metodológiu podľa Prince/PMI.

Pracovné povinnosti
• Zodpovednosť za riadenie procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania projektov vrátane prioritizácie projektov, riadenia procesu zmien a riadenie minimalizácie rizík
• Analyzovanie požiadaviek od zákazníka a príprava návrhov riešenia ( podpora pre-sales)
• Analýza rizík
• Tvorba stratégie projektu v súlade s požiadavkami zákazníka
• Nastavenie a nasadenie projektového manažmentu a definovanie plánu projektu (scope projektu)
• Stanovenie úloh, zdrojov a projektového časového rámca, vytvorenie projektovej matrice
• Projektové riadenie a vedenie počas trvania realizácie projektu
• Riadenie a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek zákazníka
• Zodpovednosť za riadenie subdodávateľov (externých a interných)
• Nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika
• Nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - Interný a externý
• Zodpovednosť za čerpanie budgetu na projektoch
• Včasná eskalácia vzniknutých problémov a identifikovanie kritických miest dodávok
• Účasť na príprave implementačných kontraktov
• Sledovanie projektových reportov a metodológie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie:
- Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 3 - 5 rokov na podobnej pozícii v oblasti project managementu a PMO , riadenie projektových metodík
- Skúsenosti z projektového manažmentu, ideálne v podmienkach veľkého počtu zainteresovaných ľudí a viacročného trvania projektov
Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced
Špeciálne IT znalosti: Orientácia v oblasti vývoja SW riešení na mieru, ICT a networkingu, integrácie/nasadenia, dodávok služieb zákazníkom (delivery management) a riadenia prevádzky
• Silné zručnosti v oblasti metodológie riadenia projektov

Iné požiadavky:
• Skúsenosti s riadením ľudí, prípadne aj subdodávateľov.
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a zostaviť si vlastný tím
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť a zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 3416101   Dátum zverejnenia: 10.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1400,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*