Windows System Administrátor (2nd/3rd level)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Malta
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Windows Administrátor pracuje súčasť menšieho tímu pre platformu Windows:

Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- rieši zložitejšie problémy v súvislosti s administráciou systémov
- správa serverov a ich inštalácia, reinštalácia a sledovanie a kontrola licencií,
- dohľad nad monitorovaním výskytu prevádzkových problémov a ich riešenie,
- konsolidácia IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za učelom lepšej výkonnosti systému
- virtualizícia servrov - VMware, hyper-V a tiež aj spoluúčasť na cloudových projektoch
- správa prístupových práv a bezpečnosť, monitorovanie aktívnych prvkov siete
- monitoring WWW a VPN spojenia, systémových protokolov a systémov prenosu elektronickej pošty (MS Exchange)
- správa a konfigurácia Active Directory, Sharepoint, DNS, WMWare,
- spolupracuje pri tvorbe projektovej dokumentácie, prevádzkových postupov a smerníc,
- poskytuje odborné rady a konzultácie v oblasti IT
- spolupracuje pri posudzovaní zabezpečenia informačných systémov,

Iné výhody

- práca v mladom kolektíve a s najnovšími technológiami
- sociálny program
- moderné pracovné prostredie
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 3 roky praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti správy serverov, prostredí a inštalácie Windows
- vítané sú skúsenosti s cloudovým riešeniami postavenými na MS Azure, alebo OpenStack
• certifikácia veľmi vítaná: v danej oblasti Microsoft Certified System Engineer
- odborné znalosti z oblasti zabezpečenia MS Windows a informačných systémov
- pokročilé odborné skúsenosti z oblasti IT – znalosť MS Windows Server 2000/2003/2008/2012 R2, vítaná skúsenosť s WIN server 2016
- znalosti elektronickej pošty na báze MS Exchange, Exchange Server
- ladenie systémov a MS cluster, Clustering
- skúsenosti s administráciou diskových polí (HP Blade Centre)
- skúsenosti z nasadzovania MS Active Directory, MS Exchange, DNS, MS Sharepoint
- dobrý prehľad LAN/WAN, sieťovými a smerovacími protokolmi, CISCO, storage/backup, security
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- schopnosť samoštúdia

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- silná vedúca osobnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť,flexibilita
- organizačné schopnosti
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- schopnosť podávať vysoký a zároveň bezchybný výkon aj pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 3394267  Dátum zverejnenia: 18.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*