IT Operation Support (Access Management)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Poskytovanie technickej podpory užívateľom bank/insurance systémov pre interných užívateľov
- Monitorovanie týchto systémov a aplikácií, vrátane bezpečnosti, správa a prideľovanie práv užívateľom (Access Management) a poskytovanie vzdialeného supportu, troubleshooting
- Spolupráca pri identifikácia potrieb zákazníka v súvislosti s realizovanými riešeniami, návrh riešení pri implementácii nových funkcionalít, zabezpečenie testovania
- Vyhľadávanie, identifikácia, analýza a riešenie technických prevádzkových problémov aplikácií a systémov za účelom eliminovania ich dopadu na koncového užívateľa
- Incident, problem, change manažment
- Spolupráca pri implementácii nových funkcionalít do existujúcich systémov a participovanie na projektoch
- Tvorba prevádzkových reportov a dokumentácie
- Denná komunikácia v anglickom jazyku

Iné výhody

- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Motivujúce platové ohodnotenie
- Perspektíva profesionálneho a osobnostného rozvoja

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie technického smeru – informačné technológie
- Vyžaduje sa prax (aspoň 2 roky) v oblasti IT supportu, access managementu, Active Directory, databáz, ITIL
- Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- Znalosť anglického jazyka nevyhnutnou podmienkou
- Analytický potenciál

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 3386558   Dátum zverejnenia: 11.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*