Можливість для людей з України

MS Exchange/Office 365 Senior Administrátor

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 000 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

MS Exchange Administrator pracuje ako súčasť medzinárodného tímu administrátorov/špecialistov pre platformu Microsoft technológii.
Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- riešenie problémov s nastavením a podporou prevádzky distribuovaných systémov Messagging infraštruktúry.
- design a poskytovanie technickej podpory v prostredí MS Exchange 2013/2016
- čiastočne správa serverov a ich inštalácia, reinštalácia, poskytovanie technickej podpory v rámci v IT infraštruktúr
- participuje na projekte migrácie z MS Exchange na Office 365
- riešenie problémov z úrovne 3.línie technického supportu.
- dohľad nad monitorovaním výskytu prevádzkových problémov a ich riešenie,
- reporting správ a riešení vyskytujúcich sa incidentov a dotazov partnerov
- spolupráca na projektoch zameraných na design, konfiguráciu, nasadenie a integráciu rôznych technológií do systémov
- riešenie "krízových situácií" a hľadanie optimálnych návodov na ich odstránenie
- spolupráca pri konsolidácii IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za učelom lepšej výkonnosti systému
smerníc,

Iné výhody

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- práca v príjemnom kolektíve
- sociálny program
- medzinárodné prostredie
- moderné pracovné prostredie
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná zahraničná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

elektrotechnické,IT,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows
5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 5rokov praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti správy Windows serverov a MS Exchange
• certifikácia veľmi vítaná: v danej oblasti Microsoft Certified System Engineer
- odborné znalosti z oblasti zabezpečenia MS Windows a informačných systémov
- pokročilé odborné skúsenosti z oblasti IT – znalosť MS Windows Server 2000/2003 2008
- skúsenosti so správou v riadení mobilných zariadení RIM BlackBerry EnterpriseServer, Good Mobile Messaging Server sú vítané
- skúsenosti z nasadzovania MS Active Directory, MS Exchange, DNS , Office 365
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- užívateľské zručnosti MS Office, MS Projekt, MS PowerPoint
- schopnosť samoštúdia
- prax v medzinárodnom tíme je výhodou

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť ,flexibilita
- organizačné schopnosti
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- schopnosť podávať vysoký a zároveň bezchybný výkon aj pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* We are required by law to disclose basic wage component (minimum salary) for the advertised positions. Your actual final salary is based on your professional competencies, skills, qualifications and experience matching the position.

If you are interested in our offer, send your CV in Slovak or English to [email protected]. Please, specify the position of your interest in the subject of message.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 3339183  Dátum zverejnenia: 4.4.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac