Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Application Support Specialist (CRM)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komplexná podpora a poradenstvo ohľadom CRM systému, spracovanie prichádzajúcich požiadaviek od užívateľov (telefonicky, e-mailom)
- Analýza, monitoring a riešenie problémov týkajúcich sa podporovanej aplikácie, update/ upgrade /inštalácie
- Práca s interným informačným systémom
- Reporting a tvorba technickej dokumentácie
- Support programátorov a iných IT špecialistov pri realizácii väčších implementácií
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Analýza, monitoring a riešenie problémov týkajúcich sa podporovanej aplikácie, update/ upgrade /inštalácie
- Práca s interným informačným systémom
- Reporting a tvorba technickej dokumentácie
- Support programátorov a iných IT špecialistov pri realizácii väčších implementácií
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej stabilnej spoločnosti
- Odborný a osobnostný rast
- Odborný a osobnostný rast
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
administrácia aplikácií
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie - zameranie technické, telco, IT
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- Skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- Znalosť CRM systémov
- Predošlá skúsenosť s administráciou SharePoint veľkou výhodou
- Schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- Skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- Znalosť CRM systémov
- Predošlá skúsenosť s administráciou SharePoint veľkou výhodou
- Schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 3281625
Dátum zverejnenia: 9.1.2018
2018-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, závislé od skúseností