Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Office Assistant (part-time)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): 400 - 500,-
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov a manažmentu
- zabezpečenie úloh Office manažmentu
- administratívna starostlivosť o recepciu spoločnosti, vítanie návštev
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- organizácia stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest
- nákup kancelárskych potrieb
- administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy a plánovanie dennej agendy pracovných povinností.
- organizovať externé a interné pracovné stretnutia
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy

Iné výhody

• práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca,
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• 13. plat

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti financií a obchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• požiadavka pracovať 3-4 hodiny denne počas celého pracovného týždňa
• podmienka prax (aspoň 1 rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej asistentskej/office pozícií
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka, (verbálna a písaná komunikácia so zahraničnými klientmi)
• veľmi dobré komunikačné zručnosti reprezentatívne vystupovenie, analytické a koncepčné myslenie
• znalosť PowerPoint, MS Outlook, Excel, Word - pokročilý
• skúsenosť s tvorbou prezentácií
• príjemné vystupovanie
• proaktívny prístup k riešeniu problémov
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. s fotografiou na E-mail: dominika.krajcovicova@prohr.sk, spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Krajčovičová
Tel.: +421 911 366 335
E-mail: poslať životopis
ID: 3263318   Dátum zverejnenia: 7.12.2017