Špecialista vzdelávania a rozvoja

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou úlohou tejto pozície je koordinácia všetkých projektov a aktivít, ktoré súvisia s rozvojom a vzdelávaním zamestnancov spoločnosti. Je partnerom businessu vo všetkých vzdelávacích aktivitách. Pričom zastrešuje vzdelávanie, vytvára stratégie a definuje požiadavky, ktoré následne nastavuje v spoločnosti.

Zodpovednosti:

• zodpovedá za realizáciu celkového servisu vzdelávania a rozvoja pre zamestnancov v oblasti osobnostných a manažérskych kompetencií, technických/odborných zručností,
• komunikuje s manažérmi jednotlivých oddelení, analyzuje súčasný stav a v definuje vzdelávacie potreby jednotlivých oddelení/tímov,
• komunikuje s lokálnym HR oddelením a business partnermi (manažérmi, tím lídermi),
• vytvára stratégie systému vzdelávania a rozvoja ĽZ, definuje procesy, komunikuje s dodávateľmi služieb, zodpovedá sa koncepčnú a metodickú prípravu systému vzdelávania, vytvára tréningové plány /programy podľa definovaného rozpočtu,
• spolupracuje na HR marketingu pri kariérnych veľtrhoch,
• úzko spolupracuje s materskou spoločnosťou na rozvojových potrebách, ktoré sú definované globálne, alebo na základe lokálnej potreby jednotlivých pracovných skupín a pozícií,
• organizuje všetky vzdelávacie aktivity,
• zodpovedná za administratívnu agendu (príprava materiálov, vyhodnocovanie úspešnosti vzdelávacích aktivít s manažmentom, evidencia vzdelávacích aktivít v informačnom systéme, reporting),
• podieľa sa na zavádzaní talent management,
• zodpovedá za prieskum trhu o dodávateľoch vzdelávacích aktivít/školení/tréningov, prieskum v oblasti nových metód vzdelávania,
• pravidelné cestovanie do materskej spoločnosti.

Iné výhody

• Zázemie stabilnej spoločnosti
• Účasť na medzinárodných projektoch
• Možnosť sebarealizácie a využitia doterajších skúseností
• Platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície v spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 3-4 roky relevantných skúseností na podobnej pozícii vo vzdelávaní/talent manažmente z interného prostredia spoločností, HR oddelenie (vzdelávanie, rozvojové projekty)
• Skúsenosť s riadením projektov v oblasti vzdelávania
• Skúsenosť so zavádzaním a tvorbou tréningových programov a stratégií
• Výhodou je skúsenosť s talent managementom
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Veľmi dobré komunikačné a konzultačné zručnosti, dobrý mediátor
• Organizačné schopnosti, dobrý time-management
• Dobrá znalosť MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3262474  Dátum zverejnenia: 8.1.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou