Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov a manažmentu
- zabezpečenie úloh Office manažmentu
- administratívna starostlivosť o recepciu spoločnosti, vítanie návštev
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- organizácia stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest
- nákup kancelárskych potrieb
- administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy a plánovanie dennej agendy pracovných povinností.
- organizovať externé a interné pracovné stretnutia
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy
- zabezpečenie úloh Office manažmentu
- administratívna starostlivosť o recepciu spoločnosti, vítanie návštev
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- organizácia stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest
- nákup kancelárskych potrieb
- administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy a plánovanie dennej agendy pracovných povinností.
- organizovať externé a interné pracovné stretnutia
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy
Iné výhody
• práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca,
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• 13. plat
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• 13. plat
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti financií a obchodu.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti financií a obchodu.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• podmienka prax (aspoň 1 rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej asistentskej/office pozícií
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka, (verbálna a písaná komunikácia so zahraničnými klientmi)
• veľmi dobré komunikačné zručnosti reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie
• znalosť PowerPoint, MS Outlook, Excel, Word - pokročilý
• skúsenosť s tvorbou prezentácií
• príjemné vystupovanie
• proaktívny prístup k riešeniu problémov
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka, (verbálna a písaná komunikácia so zahraničnými klientmi)
• veľmi dobré komunikačné zručnosti reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie
• znalosť PowerPoint, MS Outlook, Excel, Word - pokročilý
• skúsenosť s tvorbou prezentácií
• príjemné vystupovanie
• proaktívny prístup k riešeniu problémov
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. s fotografiou na E-mail: [email protected]
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. s fotografiou na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3236760
Dátum zverejnenia: 13.6.2018
2018-06-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*