Office Assistant/ Recepčná

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Petržalka
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900,- Euro/Brutto (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Z dôvodu rozširovania nášho ProHR tímu hľadáme posilu na pozíciu Office Assistant/ Recepčná.

Tvojou úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a recepcie;
- administratívna asistencia HR konzultantom;
- prvý kontakt pre návštevy, uvítanie a usádzanie kandidátov, klientov;
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre spoločnosť;
- plánovanie a organizovanie stretnutí;
- vypracovávanie profilov, práca so šablónami;
- vypracovávanie a kontrola job descriptions;
- zadávanie a vyhodnocovanie testov;
- práca s MS Office (word, excel, outlook), práca s vyhľadávaním (gmail, google, linkedin, profesia a iné);
- pomoc pri organizovaní výstav a veľtrhov;
- príprava a tlač materiálov;
- práca s interným systémom;
- ukladanie dokumentov do interných databáz;
- administratívna asistencia pri poskytovaní spätnej väzby pre kandidátov;
- komunikácia s kandidátmi.

Iné výhody

- flexibilná pracovná doba;
- mladý kolektív, rodinná atmosféra;
- prostredie dynamickej spoločnosti;
- príjemné pracovné prostredie;
- občerstvenie v kancelárii;
- firemné akcie, teambuildingy;
- počítač a mobilný telefón aj na súkromné účely.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Nie sme príliš veľká, ani „korporátna“ spoločnosť, na to aby sme stratili osobný prístup, motiváciu a snahu o náš ďalší rozvoj. Tento rok sme oslávili desiate výročie nášho pôsobenia.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie;
- všeobecný rozhľad a prirodzená inteligencia;
- práca s PC (Word, Excel, Outlook);
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť;
- zameranie na detail a dobrá pozornosť;
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu;
- záujem o prácu v administratíve;
- prirodzené a profesionálne vystupovanie;
- anglický jazyk - pokročilý;
- záujem o oblasť HR a IT je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.


Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. spolu s fotografiou na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Krajčovičová
Tel.: +421 911 366 335
E-mail: poslať životopis
ID: 3138653   Dátum zverejnenia: 9.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 900,- Euro/Brutto (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*