Identity&Access Management Admin (authentification, PKI, digital certification)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): 2 500 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Design and configure system access rules and permissions within multiple environments to protect information resources within the enterprise.
- Continuous monitoring of log files and reported errors at the application level
- Cooperation with the supplier in solving application problems, making required adjustments and correcting identified errors and discrepancies in the flow of activities
- Ensure requests are accurately provisioned to create, modify, delete, maintain and monitor system access.
- Communicate with internal and external customers on access to various applications.
- Assist customers with access issues, request submissions, and other issues related to Data Security.
- Work with System Security Officers and support groups to address system security issues, audits, reviews, evaluations, standards, and best practices.
- Provide expertise and assistance on project teams with regard to data access issues.
- Review and implement access security features, changes, and upgrades on systems, applications, hardware, and software.
- Working with SAP, identity management, LDAP, active directory, monitoring, reading and browsing log files.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stable international IT company.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, Technical

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia UNIX/Linux - Pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- English language - advanced/expert - communication on daily base
- 3-4 years in Access/Identity Management
- experience in information security policies and processes
- PKI, NW protocols, authetification and certification, VPN, Citrix, LDAP
- SQL
- Windows and Linux administration
- ITIL knowledge – what is it and have experience with such as working process
- experience in identity management, monitoring, reading and browsing log files

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2413377  Dátum zverejnenia: 18.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac