Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Manager pre change transformation
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou (podľa skúseností)
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Change Manager je manažér transformačných zmien požiadaviek a ich plánovania.
Úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na zmenu systémov/procesov. Poskytuje tak prehľad o potrebách organizácie a definuje priority a metodiku zmien.
• Plánovať a organizovať zmeny
• Riadiť komunikáciu s užívateľmi, zaškolenie
• Zabezpečiť a organizačne zastrešovať podporné aktivity pre nasadzovanie zmien a procesov
• Reportovať a komunikovať s top managementom
• Realizovať proces delivery management
• Analyzovať a identifikovať dopad zmien na ostatné procesy
• Analyzovať a identifikovať dopad inštalácie na prevádzku pobočkovej siete
• Vytváranie procesov Delivery managementu a dohliadať na ich kvalitu
• Pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
• Riadiť životný cyklus požiadaviek (za oblasť aplikácií ) od interných a externých zákazníkov, zabezpečiť definované dodržiavanie KPI a SLA
Úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na zmenu systémov/procesov. Poskytuje tak prehľad o potrebách organizácie a definuje priority a metodiku zmien.
• Plánovať a organizovať zmeny
• Riadiť komunikáciu s užívateľmi, zaškolenie
• Zabezpečiť a organizačne zastrešovať podporné aktivity pre nasadzovanie zmien a procesov
• Reportovať a komunikovať s top managementom
• Realizovať proces delivery management
• Analyzovať a identifikovať dopad zmien na ostatné procesy
• Analyzovať a identifikovať dopad inštalácie na prevádzku pobočkovej siete
• Vytváranie procesov Delivery managementu a dohliadať na ich kvalitu
• Pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
• Riadiť životný cyklus požiadaviek (za oblasť aplikácií ) od interných a externých zákazníkov, zabezpečiť definované dodržiavanie KPI a SLA
Iné výhody
- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná spoločnosť.
Stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
Change Management
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti change managementu
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci riadenia zmien, ako SLA, ITIL, KPI.....
- Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou nových zmien
- znalosť projektového manažmentu
- prax v koordinovaní tímu minimálne 2 roky
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci riadenia zmien, ako SLA, ITIL, KPI.....
- Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou nových zmien
- znalosť projektového manažmentu
- prax v koordinovaní tímu minimálne 2 roky
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2046540
Dátum zverejnenia: 20.9.2016
2016-09-20
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT konzultant, IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou (podľa skúseností)