Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia prevádzky IT Service Desk
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- budete koordinovať oddelenie zodpovedné za prevádzku zabezpečenia služieb v oblasti poskytovania IT servisných služieb dodávky riešení a užívateľského supportu. Tím bude predstavovať významný prínos k spokojnosti zákazníkov z pohľadu podpory užívateľov, zabezpečenia kvality, dodávok produktov, incident managementu.
• V spolupráci s tímom budete realizovať súčasné aktivity podľa dohodnutých SLA, so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností oddelenia a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek zákazníka
• Riadi tím ľudí ktorí poskytujú support koncových úžívateľov
• Plánuje aktivity tímu, sleduje kvalitu poskytovaných služieb, koučuje a podľa potreby trénuje tím,
• Analyzuje problémové "kritické" incidenty ktoré sa vyskytujú opakovane
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu oddelenia
• Spolu s managementom bude zastupovať významnú rolu pri rokovaniach a spolupráci s internými zákazníkmi
• Zodpovednosť za reporting vedeniu
• Spolu s tímom budete musieť vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na odstránenia problémov
• Spoluúčasť pri procese prípravy, plánovania, riadenia procesu zmien a minimalizácie rizík na zavádzaní nových produktov a rozširovania existujúcich, zmena ITIL procesov
• Účasť na výberových procesoch nových zamestnancov
• V spolupráci s tímom budete realizovať súčasné aktivity podľa dohodnutých SLA, so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností oddelenia a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek zákazníka
• Riadi tím ľudí ktorí poskytujú support koncových úžívateľov
• Plánuje aktivity tímu, sleduje kvalitu poskytovaných služieb, koučuje a podľa potreby trénuje tím,
• Analyzuje problémové "kritické" incidenty ktoré sa vyskytujú opakovane
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu oddelenia
• Spolu s managementom bude zastupovať významnú rolu pri rokovaniach a spolupráci s internými zákazníkmi
• Zodpovednosť za reporting vedeniu
• Spolu s tímom budete musieť vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na odstránenia problémov
• Spoluúčasť pri procese prípravy, plánovania, riadenia procesu zmien a minimalizácie rizík na zavádzaní nových produktov a rozširovania existujúcich, zmena ITIL procesov
• Účasť na výberových procesoch nových zamestnancov
Iné výhody
- zázemie poprednej IT spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické,ekonomické,IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
IT management service desk
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické), prax 2 roky na podobnej pozícii v oblasti managementu, delivery managementu na prevádzke service desk, call centrum support
• Podmienkou sú skúsenosti s riadením ľudí aspoň 10 , prípadne aj subdodávateľov.
• Jazykové znalosti: anglický jazyk - aktívne + PC anglicky jazyk
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management) a riadenia prevádzky
• Znalosti princípov release štandardov (ITIL), všeobecné znalosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA
Iné požiadavky:
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu.
- Skúsenosti s komunikáciou so zákaznikom
- Skúsenosti v aplikačných systémoch, prax s informačnými systémami, s riadením zmien v IS, prehľad v IT produktoch a terminológii.....
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť a zodpovednosť, zákaznícka orientácia
• Podmienkou sú skúsenosti s riadením ľudí aspoň 10 , prípadne aj subdodávateľov.
• Jazykové znalosti: anglický jazyk - aktívne + PC anglicky jazyk
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management) a riadenia prevádzky
• Znalosti princípov release štandardov (ITIL), všeobecné znalosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA
Iné požiadavky:
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu.
- Skúsenosti s komunikáciou so zákaznikom
- Skúsenosti v aplikačných systémoch, prax s informačnými systémami, s riadením zmien v IS, prehľad v IT produktoch a terminológii.....
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť a zodpovednosť, zákaznícka orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 1617398
Dátum zverejnenia: 11.9.2017
2017-09-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Finančný analytik, IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou