Konzultant/Leader pre rozvoj elektronického bankovníctva E-Channels

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako odborný konzultant definuje a udržiava know-how E-Channels aplikácií (aplikácie pre predajné/zákaznícke kanály ako sú e-shop, internetbanka, mobileshop, home aplikácie.
Definuje rozvoj a nové funkcionality, princípy architektúry, štandardov aplikácií a prostredí pre elektronické kanály.
Perspektíva v búducnosti je možnosť stať sa lídrom tímu pre rozvoj elektronického bankovníctva.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Koordinuje tím SW inžinierov s cieľom vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov
z pohľadu zvýšenia funkcionality informačných systémov, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie riešení
- Analyzovať, navrhovať a implementovať riešenia pre zmenu procesov a činností , príprava business cases
- Poskytovať technickú podporu z pozície zadávateľa pri navrhovaní zmien a komunikovať návrhy na zmeny a funkčné špecifikácie dodávateľom
- Koordinovať dodávateľa pri implementácii a v spolupráci s ním realizovať implementáciu v systémoch spoločnosti
- Poskytovať technickú podporu pri riešení problémov vo zverených oblastiach
- Dohliadať na zmeny pri nasadení a testovaní nového riešenia (review of technical design and code-reviews)
- Spoluúčasť na testovaní vyvinutého riešenia
- Prezentovať vytvorené architektonické koncepty a štandardy
- Údržba súčasných riešení E-channels a rozvoj nového know-how

Iné výhody

• Inovatívne projekty u klientov na rozvoj a vedenie riešení v najväčšej banke na Slovensku
• Odborný rast a kariérna cesta v oblasti IT a bankovníctva
• Príjemne pracovné prostredie (dynamický tím, flexibilná pracovná doba)
• Práca s najmodernejšími technológiami a metodikami riadenia
• Tréningová podpora pri získavaní nových znalostí
• Zdieľanie skúseností na medzinárodnej úrovni,
• Spoluprácu s biznis konzultantmi
• Systém zamestnaneckých výhod

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právne

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 3 roky skúsenosti v IT s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti elektronického bankovníctva/poisťovníctva, príp. iné)
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• prehľad Servisne orientovenej architektúry a Web aplikácií a riešení
• skúsenosti s SQL jazykom databázou Oracle výhodou, MS Office ,
• výhodou je znalosť open source nástrojov a webových technológií a programovacích jazykov JAVA, PHP, HTML
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- analytické schopnosti , kreatívnosť a vynikajúce komunikačné schopnosti, pozornosť k detailom a vytrvalosť, systematické myslenie, diagnostické schopnosti
- porozumenie všobecným SW zlyhaniam a chybám samostatnosť, schopnosť organizovať si svoje úlohy , schopnosť porozumieť logike aplikácií po funkčnej stránke

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1283693  Dátum zverejnenia: 26.6.2012  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou