Logo Pro Elip, s. r. o.

Administratívny pracovník - Zabezpečte plynulý chod firmy

Pro Elip, s. r. o.

Miesto práce
Kysucké Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zabezpečuješ plynulý chod firmy pomocou administratívnej podpory
  • Zabezpečuješ správu dokumentácie, evidenciu zákaziek, vystavovanie cenových ponúk a faktúr.
  • Vystavovanie objednávok, evidencia skladu, pripravovanie dokladov pre účtovníčku, administratívne práce.
  • Typická pracovná doba na tejto pozícii je 8 hodín denne
  • Okrem toho máš možnosť sa podieľať na rôznych projektoch v rámci firmy
  • Aktívna osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.
  • Komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu.
  • Starosť o kancelárske priestory a servis návštev.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zabezpečíme ti stabilnú a dlhodobú pracovnú pozíciu s možnosťou profesijného rastu.
  • Zaručíme ti pravidelný mesačný príjem, ktorý ti umožní plánovať si svoje financie a život.
  • Odmena pri získaní novej zákazky.
  • Zabezpečíme ti moderné pracovné prostredie a technológie, ktoré ti uľahčia prácu a zvýšia efektivitu.
  • Okrem toho sa staneš súčasťou tímu, v ktorom panuje priateľská a podporujúca atmosféra, kde sa môžeš cítiť ako doma.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý
Microsoft Office - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Typicky požadované vzdelanie je stredoškolské s maturitou
  • Hard skills: Znalosť práce s PC, kancelárskych aplikácií a základov účtovníctva
  • Soft skills: Komunikatívnosť, organizačné schopnosti a schopnosť pracovať samostatne.
  • Zručnosti: Správa dokumentácie, archivácia, zabezpečenie plynulého toku informácií
  • Schopnosť pracovať pod časovým tlakom, lojálnosť a dôslednosť
  • Zodpovednosť, spoľahlivosť a ochota učiť sa nové veci
  • Výhody: - vodičský preukaz B.
  •                - práca s ekonomickým softvérom Pohoda.
  •                 - Anglický jazyk.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme elektromontážna firma.
Naše služby poskytujeme v rámci SR viac ako 15 rokov.
Predajom a montážou elektrických zariadení.
Ponúkame komplexnú starostlivosť o budovu v rámci elektroinštalácie, zabezpečenia a IT technológii.
Poskytujeme komplexné služby v oblasti elektromontáži: el. prípojky, elektroinštalácie, alarmy, kamery, smart home systém, EPS, MaR, bleskozvody, projekty, revízie, dátové rozvody….

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslav Lisko
Tel.: +421908537510
E-mail: poslať životopis
ID: 4808053  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac